Menu
 
 
 
 

Vragen over de verzending van bestellingen

Alle informatie die je wilt hebben over het verzenden van je online bestelling vind je hieronder. Heb je toch nog een andere vraag, neem dan contact met ons op.

Topdrukte bij uitleveren van pakketten! In verband met topdrukte bij PostNL is het mogelijk dat je pakket later wordt aangeboden dan gewenst. Zodra wij je bestelling overdragen aan PostNL sturen wij je een e-mail met link naar Track & Trace en kan je de status van je pakket volgen. Zolang PostNL je zending nog niet heeft ingepland in de route, zal je de volgende melding zien:

Bezorgtijd nog onbekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Zie je deze melding dan is je pakket al bij PostNL maar nog niet verwerkt. Zij zullen alles op alles zetten om je bestelling zo snel als mogelijk uit te leveren. Wij vertrouwen op je begrip en geduld.

  1. Kan mijn bestelling naar een ander adres verzonden worden?
  2. Worden er kosten berekend voor verzending?
  3. Hoe weet ik wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
  4. Ik was niet thuis op moment van bezorgen. Wat nu?
  5. Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan afhalen/passen in één van de winkels?

1. Kan mijn bestelling naar een ander adres verzonden worden?

Woon je in Nederland, dan heb je de volgende mogelijkheden om als afleveradres op te geven:

  • Je privé-adres
  • Een bezorgadres (zowel zakelijk als privé is mogelijk)
  • Afhalen in één van onze winkels (geen verzendkosten) Afhalen in één van onze winkels is alleen mogelijk onder strikte voorwaarden. Zie ook: Bestellen en afhalen

Woon je in België, Duitsland of Luxemburg, dan is het alleen mogelijk om naar een privé-adres te verzenden.


2. Worden er kosten berekend voor verzending?

Voor het verzenden van je bestelling binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten als de bestelwaarde hoger is dan € 75 én je bestelde artikel niet in de sale is. Binnen Nederland rekenen wij € 6,95 indien: 

  • Bestelbedrag minder dan € 75 is
  • Korting 50% of hoger is
  • Wij leveren ook buiten Nederland. (Let op! Alleen levering op privéadres!). Voor verzending buiten Nederland rekenen we altijd verzendkosten
    - € 10,00 België / Duitsland
    - € 15,00 Luxemburg

Afhalen in één van onze winkels is altijd gratis. Afhalen in één van onze winkels is alleen mogelijk onder strikte voorwaarden. Zie ook: Bestellen en afhalen


3. Hoe weet ik wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Na een zorgvuldige kwaliteitscontrole maken wij je bestelling verzendklaar en dragen wij deze over aan PostNL. Maximaal 3 werkdagen nadat je je bestelling geplaatst hebt, versturen wij je pakket. Zodra je pakket is overgedragen aan PostNL brengen we je per e-mail op de hoogte. Hierin bevindt zich een Track & Trace-link waarmee je je bestelling kunt volgen. 

Komt de voorgestelde datum je niet uit, dan kan je vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen en de status 'Gesorteerd' is, de datum wijzigen in de PostNL-app via 'Account' - 'Notificaties' 

Let op! In drukke periodes kan het zijn dat je langer op je bestelling moet wachten dan gewenst. Heb je al bericht van ons ontvangen met een link naar Track & Trace maar zie je de volgende melding:

Bezorgtijd nog onbekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

dan betekent dit dat je pakket wel al bij PostNL is, maar nog niet verwerkt. Zij zullen alles op alles zetten om je bestelling zo snel als mogelijk in te plannen voor uitlevering.


4. Ik was niet thuis op moment van bezorgen. Wat nu?

Als PostNL je bestelling niet kan afleveren, dan zal er bericht achtergelaten worden met aanwijzingen. 


5. Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan afhalen/passen in één van de winkels?

Na een zorgvuldige kwaliteitscontrole maken wij je bestelling verzendklaar. Deze sturen we naar de door jou gewenste winkel. Per per e-mail laten wij weten vanaf welke datum je je bestelling kan afhalen.

Afhalen in één van onze winkels is altijd gratis. Afhalen in één van onze winkels is alleen mogelijk onder strikte voorwaarden. Bekijken en passen van je online geplaatste bestelling doe je thuis. Zie ook: Bestellen en afhalen



Voordelen collecties

Uitstekende pasvormen
Grote collectie
Exclusief aanbod

Voordelen webshop

Gratis verzenden binnen NL (> € 75 m.u.v. sale)
Gratis reserveren
Verzending: 1-3 werkdagen
Niet goed, geld terug

Voordelen winkels

Persoonlijk advies
Gezellige sfeer
Groot aanbod

 Wil je bericht over acties en nieuws? Schrijf je dan hier in:



Trustpilot
© 2021 De Splenter Schoenen Noordstraat 69-75 4531 GD Terneuzen +31 115 728 567 info@desplenterschoenen.nl
KvK 21007186 BTW NL005263785B01 nieuwsbrief nieuws vacatures algemene voorwaarden maak een afspraak privacybeleid cookies sitemap Quoted: Websites met méér
Om je shopervaring te verbeteren maakt De Splenter Schoenen gebruik van cookies. Door te klikken op "Akkoord" of door te navigeren op deze site ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.
Meer informatie en instellingen aanpassen    Akkoord