Menu
 
 
 
 

Vragen over garantie

Kwaliteit vinden wij belangrijk en stellen daarom hoge eisen aan onze artikelen. De artikelen die wij leveren moeten daarom voldoen aan de verwachting je ervan mag hebben.

De meest gestelde vragen over garantie op onze artikelen vind je hieronder. Vind je het antwoord op je vraag niet terug, neem dan contact met ons op.

  1. Heb ik garantie op mijn aankoop?
  2. Wanneer kan ik geen aanspraak maken op garantie?

1. Heb ik garantie op mijn aankoop?

Volgens de wettelijke rechten van de consument is de garantieperiode zes maanden op fabricage fouten. Deze periode gaat in op het moment van je aankoop. Bewaar je factuur daarom altijd goed, dit is je garantiebewijs.


2. Wanneer kan ik geen aanspraak maken op garantie?

  • Slijtage op zolen en hakken en kale neuzen.
  • Strepen die ontstaan doordat tijdens het lopen de schoenen elkaar/iets raken.
  • Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie.
  • Kapotte ritsen, loslatende steentjes, pailletten, enz. 
  • Verkeerd gebruik kan gebreken, beschadigingen of defecten veroorzaken en valt daarom buiten garantie.

Om een goed en compleet beeld te krijgen van de klacht, stuur altijd één of meerdere foto's mee waarop de klacht duidelijk zichtbaar is. Voeg tevens een kopie van je aankoopbewijs bij. 



Voordelen collecties

Uitstekende pasvormen
Grote collectie
Exclusief aanbod

Voordelen webshop

Gratis verzending vanaf € 75
Gratis retourneren
Verzending: 1-3 werkdagen
Niet goed, geld terug

Voordelen winkels

Persoonlijk advies
Gezellige sfeer
Groot aanbod

 Wil je bericht over acties en nieuws? Schrijf je dan hier in:


Trustpilot
© 2017 De Splenter Schoenen Noordstraat 69-75 4531 GD Terneuzen +31 115 728 567 info@desplenterschoenen.nl
KvK 21007186 BTW NL005263785B01 vacatures maattabel algemene voorwaarden sitemap Quoted: Websites met méér
De Splenter Schoenen maakt gebruik van cookies. Meer informatie    Melding sluiten