Menu
 
 
 
 

Vragen over bestellen via onze webshop

Online bestellen is eenvoudig. De meest gestelde vragen over het plaatsen van een bestelling via onze webshop vind je hieronder. Vind je het antwoord op je vraag niet terug, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
  2. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
  3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
  4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  5. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
  6. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen is eenvoudig. Heb je een leuke schoen, tas of accessoire gevonden, kies eerst (indien van toepassing) je maat en leg dit artikel in je winkelmandje door op de button ‘In winkelmand plaatsen’ te klikken. Je kunt nog verder shoppen en andere artikelen toevoegen. Om af te rekenen, of de inhoud van je winkelmand te bekijken, klik je op winkelmand.

  • Heb je een kortingscode, cadeaubon of waardebon, vul dan de code in en klik op ‘Toepassen’. 
  • Vul je gegevens in en controleer deze goed. Zo kunnen wij de bestelling correct uitleveren.
  • Wil je je bestelling thuisbezorgd krijgen, op een ander adres of haal je het liever op in één van onze winkels? Hier maak je de keuze die het best bij jou past. 
  • In de laatste stap geef je aan hoe je wilt betalen. Is de door jou gekozen betaalwijze goedgekeurd? Dan word je via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar iDEAL, MultiSafePay, PayPal of Mistercash.

2. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra je bestelling afgerond is, sturen we je een orderbevestiging met een uniek ordernummer. Hiermee bevestigen we het bestelproces en de ontvangst van je order. Via de link in de orderbevestiging kan je al direct je factuur opvragen en printen. Je factuur is je garantiebewijs. Bewaar deze goed. 


3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Heb je geen orderbevestiging ontvangen, controleer dan zeker ook eens:

  • je spam-box
  • je account
  • de betaling

Vind je daar ook je bestelling niet terug, dan is er helaas iets misgegaan tijdens het bestelproces. Je kunt je bestelling in dit geval opnieuw plaatsen. Twijfel je alsnog, neem dan  contact op. 


4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar je bestelling te verzenden 1-3 werkdagen nadat je je bestelling hebt gedaan. Nadat je pakket door PostNL in ontvangst is genomen, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link waarmee je je zending kunt volgen. 

Heb je meerdere artikelen besteld, dan versturen wij je bestelling in één pakket. De levertijd kan hierdoor 1-2 werkdagen langer zijn, omdat bijvoorbeeld de artikelen niet op eenzelfde locatie bij De Splenter Schoenen beschikbaar zijn.

Dit geldt ook voor bestellingen die geplaatst zijn tijdens SALE periodes, speciale acties of rond feestdagen. Ook dan kan het verzenden iets meer tijd in beslag nemen.


5. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel als mogelijk contact op. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op +31(0)115 728 567. Als je bestelling al is verzonden, dan kunnen we deze helaas niet meer annuleren. Je kunt dan wel de bestelling retourneren. 


6. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?

Bij het aanmaken van een account bij De Splenter Schoenen geniet je van meerdere voordelen:

  • Bij volgende bestellingen kan je veel sneller het bestelproces doorlopen.
  • Altijd inzage in je openstaande orders.
  • Makkelijk zelf je persoonlijke en contactgegevens aanpassen.
  • Inzage in je geregistreerde aankopen.
  • Inzage in de openstaande waardebonnen.
  • Kortingsbon ter waarde van 5% op je aankoop deze kan je gebruiken bij je volgende onlinebestelling of aankoop in één van onze winkels (Geen 5%-waardebon tijdens speciale acties en bij aankoop van afgeprijsde artikelen)


Voordelen collecties

Uitstekende pasvormen
Grote collectie
Exclusief aanbod

Voordelen webshop

Gratis verzending vanaf € 75
Gratis retourneren
Verzending: 1-3 werkdagen
Niet goed, geld terug

Voordelen winkels

Persoonlijk advies
Gezellige sfeer
Groot aanbod

 Wil je bericht over acties en nieuws? Schrijf je dan hier in:


Trustpilot
© 2017 De Splenter Schoenen Noordstraat 69-75 4531 GD Terneuzen +31 115 728 567 info@desplenterschoenen.nl
KvK 21007186 BTW NL005263785B01 vacatures maattabel algemene voorwaarden sitemap Quoted: Websites met méér
De Splenter Schoenen maakt gebruik van cookies. Meer informatie    Melding sluiten