Vragen over bestellen via onze webshop
Online bestellen is eenvoudig. De meest gestelde vragen over het plaatsen van een bestelling via onze webshop vind je hieronder. Vind je het antwoord op je vraag niet terug, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
- Account aanmaken lukt niet. E-mailadres is reeds bekend.
- Waarom wordt mijn account tijdelijk geblokkeerd?
1. Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen is eenvoudig. Heb je een leuke schoen, tas of accessoire gevonden, kies eerst (indien van toepassing) je maat en leg dit artikel in je winkelmandje door op de button ‘In winkelmand plaatsen’ te klikken. Je kunt nog verder shoppen en andere artikelen toevoegen. Om af te rekenen, of de inhoud van je winkelmand te bekijken, klik je op winkelmand.
- Stap 1: Winkelmand
Controleer je bestelling. Heb je een kortingscode, cadeaubon of waardebon, vul dan de code in en klik op ‘Toepassen’.
Winkelmand oké? Klik op 'Volgende stap' - Stap 2: Gegevens
- Je bent al klant en hebt een account? Log in met e-mailadres en wachtwoord. ...of...
- Je maakt een account aan ...of...
- Je bestelt als gast. Vul alle gegevens correct in en controleer deze goed zodat wij je bestelling op het juiste adres kunnen aanbieden.
Ga akkoord met het privacybeleid de algemene voorwaarden
Alles correct ingevuld? Klik op 'Volgende stap' - Stap 3: Verzendopties
Wil je je bestelling thuisbezorgd krijgen, op een ander adres of haal je het liever op in één van onze winkels? Hier maak je de keuze die het best bij jou past.
Klik op 'Volgende stap' - Stap 4: Overzicht
Controleer nogmaals je bestelling. Bestelling akkoord? Leveringsadres akkoord?
Ga akkoord met de algemene voorwaarden.
Klik op 'Betalen' - Stap 5: Betalen
Je wordt nu geleid naar een pagina van Multisafepay. Geef aan hoe je wilt betalen. Is de door jou gekozen betaalwijze goedgekeurd? Dan word je via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar iDEAL, MultiSafePay, PayPal of Mistercash.
2. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Zodra je bestelling afgerond is, sturen we je een orderbevestiging met een uniek ordernummer. Hiermee bevestigen we het bestelproces en de ontvangst van je order. Via de link in de orderbevestiging kan je al direct je factuur opvragen en printen. Je factuur is je garantiebewijs. Bewaar deze goed.
3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Heb je geen orderbevestiging ontvangen, controleer dan zeker ook eens:
- je spam-box
- je account
- de betaling
Vind je daar ook je bestelling niet terug, dan is er helaas iets misgegaan tijdens het bestelproces. Je kunt je bestelling in dit geval opnieuw plaatsen. Twijfel je alsnog, neem dan contact op.
4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar je bestelling te verzenden 1-3 werkdagen nadat je je bestelling hebt gedaan. Nadat je pakket door PostNL in ontvangst is genomen, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link waarmee je je zending kunt volgen.
Heb je meerdere artikelen besteld, dan versturen wij je bestelling in één pakket. De levertijd kan hierdoor 1-2 werkdagen langer zijn, omdat bijvoorbeeld de artikelen niet op eenzelfde locatie bij De Splenter Schoenen beschikbaar zijn.
Dit geldt ook voor bestellingen die geplaatst zijn tijdens SALE periodes, speciale acties of rond feestdagen. Ook dan kan het verzenden iets meer tijd in beslag nemen.
5. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel als mogelijk contact op. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 15.00 uur op +31(0)115 728 567. Als je bestelling al is verzonden, dan kunnen we deze helaas niet meer annuleren. Je kunt dan wel de bestelling retourneren.
6. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
Bij het aanmaken van een account bij De Splenter Schoenen geniet je van meerdere voordelen:
- Bij volgende bestellingen kan je veel sneller het bestelproces doorlopen.
- Altijd inzage in je openstaande orders.
- Makkelijk zelf je persoonlijke en contactgegevens aanpassen.
- Inzage in je geregistreerde aankopen.
- Inzage in de openstaande waardebonnen.
- Kortingsbon ter waarde van 5% op je aankoop deze kan je gebruiken bij je volgende onlinebestelling of aankoop in één van onze winkels (Geen 5%-waardebon tijdens speciale acties en bij aankoop van afgeprijsde artikelen)
7. Account aanmaken lukt niet. E-mailadres is reeds bekend.
Wil je je registreren en krijg je de melding "Dit e-mailadadres bestaat reeds in onze database", volg dan onderstaande stappen om (weer) toegang te krijgen tot je account:
- Ga naar de accountpagina om in te loggen
- Klik op Wachtwoord vergeten
- Vul je e-mailadres in en klik op verzenden.
Je ontvangt nu een e-mail (check zo nodig je spambox) met een link naar de pagina waarmee je een (nieuw) wachtwoord aan kunt maken.
- Vul veilig wachtwoord in
- Herhaal wachtwoord
- Klik op de button Reset wachtwoord
Je hebt nu (weer) toegang tot je account en kunt inloggen met het zojuist aangemaakt wachtwoord.
8. Waarom wordt mijn account tijdelijk geblokkeerd?
Wanneer je meer dan 3 inlogpogingen doet en met een onjuist wachtwoord, wordt je account uit veiligheidsoverwegingen tijdelijk geblokkeerd.
Wij willen er namelijk zeker van zijn dat jij diegene bent die inlogt en voorkomen dat derden ongeoorloofd toegang krijgen tot je account.
Weet je je wachtwoord niet meer? Kies er dan voor om je wachtwoord te resetten.